Sunday, November 20, 2011

takut sangat

yes. aku sangat takut. aku takut nak jumpa classmate aku esok. aku tak takut the fact that maybe i don't know them tapi the fact that aku kenal diaorang atau just cam muka. itu yang buat aku takut. takut takut takut. i don't know how to explain.

aku takut jugak sebab maybe diaorang kenal aku dan mungkin tak suka perangai aku. lepas tu ignore aku for the whole semester. Ya Allah, mintak jauh.

kalau diaorang tu a complete stranger aku boleh try to stay calm lagi.

aku mengaku yang aku tak pandai berkawan terutamanya dengan perempuan. aku takut dengan mulut diaorang. aku tak nak jadi penyebab diaorang dapat dosa atau aku dapat dosa. mungkin sebab aku dah ajar diri aku untuk jadi pendiam.

tapi tak bermaksud aku lagi senang kawan dengan lelaki. lagi la susah. aku segan sangat. dulu time sekolah lain. now, it's different. yes, i lagi comfortable kawan dengan lelaki sebab aku rapat dengan abang aku. dan aku tak suka kawan dengan perempuan time sekolah dulu sebab diaorang kuat bergossip.

i am a good friend but i'm not goos at starting a friendship. HELP

No comments: